فرصت باقیمانده

  • 22روز
  • 10ساعت
  • 55دقیقه
  • 37ثانیه
رونمایی کیتک از سریعترین پرینتر سه بعدی جهان در نمایشگاه بین المللی صنعت - کیتک | کیهان صنعت شریف

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت (TIIE) در تاریخ 9 الی 12 مهرماه سال 1401 در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور انبوهی از تولید کنندگان و صاحبان صنعت با بیش از 400 غرفه برگزار شد. شرکت ایده پردازان کیهان صنعت شریف (کیتک) به عنوان تولید کننده دستگاه های پرینتر سه بعدی، لیزر، سی ان سی و آزمایشگاهی در سالن 40 نمایشگاه غرفه 51 پذیرای حضور پرشور همراهان همیشگی کیتک  به مدت 4 روز بود.

در این دوره از نمایشگاه شرکت کیتک، به رونمایی سه محصول جدید که به تازگی به خط تولید خود اضافه نموده است، پرداخت.

رونمایی از محصولات جدید کیتک در نمایشگاه صنعت

پرینتر سه بعدی VORON 2.4 (سریعترین پرینتر سه بعدی جهان)

پرینتر سه بعدی مدل VORON 2.4

این دستگاه به عنوان سریعترین پرینتر سه بعدی جهان شناخته می شود که با تلاش مهندسان خلاق کیتک تولید این دستگاه در کشور ایران میسر شد. این دستگاه با ویژگی های فوق العاده ای که دارد می تواند گزینه ایده آل برای کسانی که به دنبال پرینت با کیفیت محصولات در سریعترین زمان ممکن هستند، باشد.

سرعت پرینتر سه بعدی ورون تقریبا 3 برابر پرینتر های معمول در بازار است و به عنوان سریعترین پرینتر سه بعدی از نوع FDM می باشد.

امکان کنترل از راه دور و مانیتورینگ پرینتر توسط دوربین، آنالیز عملکرد دستگاه در هر لحظه و از هر فاصله ای را ممکن می کند. این دستگاه می تواند انواع فیلامنت های صنعتی را به راحتی پرینت کنید به لطف استفاده از سیستم Core XY می تواند با کیفیت بسیار بالایی پرینت کند. این دستگاه از مشهور ترین پرینتر های سه بعدی جهان است و تا به حال نظرات منتقدان بسیاری را به خودش جلب کرده است. محفظه بسته و فیلتر هوا در این پرینتر امکان پرینت بدون دردسر انواع فیلامنت را ایجاد می کند.


++ مشاهده و خرید پرینتر سه بعدی VORON ++


پرینتر سه بعدی مدل Alpha 20

پرینتر سه بعدی مدل Alpha20

شرکت کیتک به عنوان یکی از برندهای موفق صنعت پرینتر سه بعدی در ایران شناخته می شود. این مجموعه به پشتوانه دانش به روز مهندسین خلاق و پر تلاش خود پس از تولید موفق پرینترهای سه بعدی خانواده M1 و M2 (به عنوان پرفروش ترین پرینتر سه بعدی ایران) اقدام به طراحی و ساخت پرینترهای سه بعدی خانواده Alpha نموده است.

پرینتر سه بعدی مدل Alpha 20 یک پرینتر کاملا مقرون به صرفه می باشد. این دستگاه قابلیت های فوق العاده ای برای انواع مصارف مانند تولید قطعه، قالب، ماکت، نمونه، مجسمه و … را دارد. استفاده از اکسترودر دایرکت سرعت و کیفیت پرینت را  بهبود بخشیده است. همچنین به دلیل استفاده از درایور های سایلنت، موتورهای دستگاه به صورت کاملا بی صدا کار می کنند.


++ مشاهده و خرید پرینتر سه بعدی مدل Alpha 20 ++


دستگاه سی ان سی 6060

دستگاه CNC مدل 6060  محصولی بسیار باکیفیت از سری دستگاه های CNC می باشد که توسط مهندسان پر تلاش و با استعداد شرکت کیتک با تکیه بر دانش بومی و ایرانی طراحی و به بهره برداری رسیده است. ساختار و بدنه بسیار قدرتمند و مهندسی شده این دستگاه، این امکان را برای حکاکی و تراش چوب، پلکسی ، تفلون ،PCB مدار چاپی، فایبر گلاس و حتی حکاکی روی فلزات نرم همانند آلومینیم فراهم می کند.

تمامی محصولات عرضه شده در نمایشگاه کیتک با تخفیفات فوق العاده ای عرضه شد. شرکت کیتک از حضور تمامی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان که در این 4 روز از غرفه ایده پردازان کیهان صنعت شریف نهایت تقدیر و تشکر را به عمل می آورد. شرکت کیتک در نمایشگاه های دیگر در سال های آتی حضور خواهد داشت که اخبار آن از طریق وبسایت و پیج اینستاگرام منتشر خواهد شد.


++ دنبال کردن پیچ اینستاگرام کیتک ++


به امید دیدار مجدد در رویداد های گوناگون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آزمون امنیتی *