فرصت باقیمانده

  • 22روز
  • 10ساعت
  • 55دقیقه
  • 37ثانیه
کمک های کاربردی در تجسم خلق ایده - کیتک | کیهان صنعت شریف

به عنوان بخشی از رقابت دانشجویی، دانشجویان دانشگاه علوم کاربردی بوت Beuth University of Applied Science ، مارکوس آدام Markus Adam و جولین گوتلینگ Julien Göthling، به دنبال فرآیندی مدرن برای کمک به تجسم مفهوم ایده بسته بندی ابتکاری خود بودند. تا در نهایت ایده های خود را که نوشته بودند را به فایل سه بعدی تبدیل کردند و با استفاده از فناوری پرینتر سه بعدی، ایده های خود را که در زمینه بسته بندی های مدرن بوده را به بهترین شکل به نمایش گذذاشتند.

در نیمه تابستان سال 2016، دانشجویان کارشناسی ارشد رشته فناوری بسته بندی در دانشگاه علوم کاربردی بوت Beuth در مسابقه استعداد های آلمان در بهینه سازی محصولات بسته بندی با محوریت قوطی شرکت کردند و هدف برگذارکنندگان مسابقه، طراحی مدلی از قوطی هایی بوده که توانایی انباشتن و انبار کردن را بالا ببرد. سهولت در تولید و مدیریت انباشتن قوطی ها اما قدرت سطح بالای برند محصول در منطقه بالاتر برود. در حالی که حفظ هزینه و بهره وری طراحی مدل جدید قوطی ها در خط مقدم این مسابقه قرار داشت یکی از تیم های با هوش برای تجسم بهتر مفهوم ایده های خود به فکر استفاده از تولید طرح هایش توسط پرینتر سه بعدی افتاد .

مارکوس آدام و جولین گوتلینگ تقریبا چند هفته برای طراحی بهینه قوطی ها با رعایت تمامی استاندارد های قانونی و همچنین اهداف برگذار کنندگان دست به گریبان بودند تا اینکه در نهایت مدل نهایی را طراحی کردند . طراحی بسیار عالی و فرم کامل این قوطی ها این دو جوان با هوش را به این فکر فرو برد که چگونه پروظزه طراحی شده خود را ارائه کنند که داوران راحت تر بتوانند تجسم نمایند. پس از امتحان کردن راه حل های سنتی به راه حلی مدرن رسیدند و تصمیم گرفتند که طرح های خود را توسط فناوری پرینتر سه بعدی تولید نمایند که کاملا نمونه ای از محصول نهایی خواهد بود.
طراحی مارکوس و جولین واقعا زیبا و بر اساس هدف مسابقه نهایی، بسیار منحصر به فرد بوده و استفاده ار پرینتر سه بعدی این طراحی را کامل نمود. پرینتر سه بعدی بهترین ، سریعترین و ارزانترین فناوری ساخت و تولید می باشد که شما می توانید از مدل های دسکتاپ و خانگی این فناوری برای نمونه سازی، تست، تجسم ایده ها و مدل های مفهومی استفاده کنید تا دیگران هم بهتر و دقیق تر به هدف اصلی شما پی ببرند و به راحتی آنها را متقاعد نمایید.
البته مارکوس و جولین هیچ کدامشان تا آن زمان با فناوری پرینتر سه بعدی کار نکرده بودند و فقط تعاریفی آن آن را می دانستند، به همین خاطر از شرکت خدمات پرینتر سه بعدی ترینکل Trinckle که یک شرکت معتبر در آلمان می باشد همکاری کردند
فلورین ریکل Florian Reichle ، مدیر عامل شرکت خدمات پرینتر سه بعدی ترینکل گفت : در مورد پروژه مارکوس و جولین، ما مدل های تولید شده توسط پرینتر سه بعدی از طراحی سه بعدی را ایجاد کردیم، و حتی ایده های خود را برای یک محصول بهینه سازی شده برای ظاهر رسمی تر ایجاد نمودیم ، بیشتر در راستای متقاعد نمودن هیئت داوری مسابقه بزرگ استعداد های آلمان بوده است.

کیفیت نمونه سازی که مارکوس و جولین با کمک شرکت trinckle انجام دادند فوق العاده بود! یک فوطی مفهومی جدید، متقاعد کننده برای هیئت داوران، مخصوصا نمونه سازی با پرینتر سه بعدی که در تجسم واقع بینانه آن طرح مفهومی کمک بسیار بزرگی انجام داد.

در نهایت، طراحی آنها توسط هیأت منصفه به عنوان برنده این مسابقه بزرگ انتخاب شد. یک سال بعد، مارکوس و جولین همچنان به اعتبار ایده خود در انباشتن قوطی ها می افزایند. طرح مفهومی آنها با نام سینوس Sinus جایزه بسته بندی 2016 آلمان را به خود اختصاص داد و البته همچنان در حال دریافت جایزه و سخنرانی در مورد هماهنگی و همکاری طرح های مفهومی و پرینتر سه بعدی هستند. ما هم می خواهیم یک بار دیگر به آنها برای تمام موفقیت هایشان تبریک بگوییم!

فناوری پرینترسه بعدی بخش مهمی از فرآیند توسعه محصول است و همچنین در تولید کالاهای آماده شده ضروری است. ما مطمئن هستیم که در آینده در همه زمینه ها از پرینتر سه بعدی استفاده می شود چنانکه الان فقط یک سال از آن زمان گذشته و میبینیم که جنرال الکتریک GE سرمایه گذاری میلیاردی بر روی تکنولوژی پرینتر سه بعدی صنعتی انجام داده، BMW اتومبیل جدید خود را با پرینتر سه بعدی تولید کرده و VOLVO تمام لوازم یدکی خود را با این فناوری هزاره سوم تولید خواهد کرد .

مقاله فوق از سایت www.printer3bodi.com گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آزمون امنیتی *