Important Notice 

If all 4 conditions are met, the device will successfully be under warranty, otherwise the buyer will be responsible for all possible defects./span>

Warranty Activation

Step One: Serial registration

To register the device serial, insert the code on your warranty card into the “Product Activation” panel, located in the user panel.

Step Two: Print test files and send the pictures.

Print test 1, test 2, and test 3 while following the initial setup instructional videos stored in the given memory card, then send their images through the “Send Print Image” section.

Tip 1: be sure to take a picture of the workbench before removing the piece.

Tip 2: name the files “test 1,” “test 2,” and “test 3” respectively, then select “Warranty Activation” as the category.

نکته سوم: فیلم آموزشی را از بخش ویدئوهای سایت (اینجا) می توانید دانلود و مشاهده کنید، همچنین تمام فایلهای مربوط به راه اندازی را می توانید در پوشه “test” در کارت حافظه همراه دستگاه مشاهده کنید.

گام سوم : نصب نرم افزار، انجام تنظیمات و ارسال فایل

نرم افزار CURA ورژن 4.2.1 را از بخش دانلود نرم افزار سایت دانلود کرده و نصب کنید. دقت کنید که در حین فرایند نصب حتما تنظیمات اولیه را مطابق دفترچه راهنما انجام دهید. راهنمای نصب و انجام تنظیمات نرم افزار را می توانید از ( اینجا ) مشاهده کنید.

پس از تکمیل نصب، فایل test 4 را در برنامه CURA باز کرده و پس از انجام تنظیمات پرینت، آن را در کارت حافظه ذخیره کرده و با دستگاه چاپ کنید.

سپس فایل جی کد و تصویر پرینت را در بخش ارسال نمونه کار در پنل کاربری بارگذاری و ارسال کنید.

گام چهارم: پرسشنامه

پاسخنامه موجود در پکیج دستگاه را با توجه به پرسشنامه زیر تکمیل کرده و تصویر آن را از طریق بخش ارسال تصویر پرینت در پنل کاربری ارسال کنید.

نکته : برای پر کردن پاسخنامه لازم است حتما همه ویدئوها و فایلهای موجود در پوشه “ویدئوهای آموزشی” را مشاهده کنید.

>> دانلود پرسشنامه

گام نهایی : به خانواده کی تک خوش آمدید 🙂

در صورتیکه مراحل چهارگانه فوق را به درستی انجام دهید،  پیامک فعالسازی گارانتی طی 48 ساعت برای شما ارسال می شود.

اگر در انجام هر کدام از مراحل فوق دچار مشکلی شدید با واحد امور مشتریان کیتک تماس بگیرید. (اینجا را کلیک کنید)

توجه کنید که اگر چه کار با دستگاه های پرینتر سه بعدی خیلی پیچیده نیست اما با این وجود عدم رعایت بعضی از نکات اساسی به دستگاه آسیب می رساند، لذا در ابتدای کار حتما برای انجام هر تغییری در دستگاه مثل تعویض نازل با تیم پشتیبانی کی تک تماس بگیرید و با هماهنگی و مشاوره کارشناسان شرکت اقدام بفرمایید. لازم به ذکر است که برخی از اجزای اکسترودر مانند بلوک آلومینیومی، پیچ تفلن دار، نازل، سنسور دما و هیتر از اجزای مصرفی بوده و شامل گارانتی نمی باشند. همچنین در هنگام باز کردن و بستن اجزای اکسترودر حتما با توجه به فیلم آموزشی موجود در کارت حافظه اقدام بفرمایید و اگر در حین این کار با مشکلی مواجه شدید از کارشناسان کیتک کمک بگیرید.

مساله دیگری که باید به آن توجه کنید این است که کیفیت پرینت تا حد بسیار زیادی به تنظیمات نرم افزاری وابسته است، پس مراحل آموزش و راه اندازی را خیلی دقیق انجام دهید و فایل های ارائه شده به همراه دستگاه را به خوبی مطالعه کنید و اگر در موردی نیاز به مشورت داشتید بلافاصله از طریق تالار پشتیبانی طلایی با کارشناسان کی تک مطرح کنید. مطمئن باشید کارشناسان کیتک با کمال میل و با حوصله و دقت فراوان برای حل مشکل شما اقدام می کنند. همچنین می توانید پرسش ها و پاسخ های متنوع و بسیار مفیدی را در بخش انجمن سایت مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که کار با دستگاه پرینتر سه بعدی بسیار متنوع و گسترده است و برای حرفه ای شدن به حوصله و تمرین نیاز دارید، پس در کار با دستگاه عجول نباشید و هر روز آماده یادگیری یک نکته جدید باشید. شما می توانید تصویر پرینت های خود را در گالری تصاویر آپلود کنید و امتیاز بگیرید ( طرح هدیه ) ، همچنین می توانید در باشگاه مشتریان فایلهای سه بعدی و توضیحات مربوط به نحوه پرینت آنها را بارگذاری کرده و سپس قیمت گذاری و عرضه کنید ینجا را ببینید)

و در پایان

از اینکه ما را انتخاب کردید متشکریم، از پرینتر خود لذت ببرید …

***توجه بسیار مهم*** 

تنها در صورت انجام کامل مراحل چهارگانه فوق گارانتی دستگاه فعال می شود، در غیر این صورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت هر گونه ایراد احتمالی بر عهده خریدار می باشد.