توجه بسیار مهم: تنها در صورت انجام کامل مراحل چهارگانه زیر گارانتی دستگاه فعال می شود، در غیر این صورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت هر گونه ایراد احتمالی بر عهده خریدار می باشد.

گام اول: پرینت فایل های تست و ارسال تصویر

فایل های test 1 و test 2 و test 3 را مطابق فیلم آموزشی راه اندازی اولیه موجود در کارت حافظه پرینت کرده و تصاویر آنها را از طریق پیام رسان تلگرام در تالار پشتیبانی و یا در صورت نداشتن تالار پشتیبانی به شماره 09910951151 ارسال فرمایید.

نکته اول: دقت کنید که حتما قبل از کندن قطعه از میز کار اقدام به عکسبرداری کنید.

نکته دوم: در پوشه test فایل های ارسالی با توجه به نوع دستگاهتان می توانید از فایل های test 1 و test 2 و test 3 استفاده کنید.

نکته سوم: فیلم آموزشی را در کانال تلگرام کیتک موجود می باشد، همچنین تمام فایل های مربوط به راه اندازی را می توانید در پوشه “test” در کارت حافظه همراه دستگاه مشاهده کنید.

گام دوم : نصب نرم افزار، انجام تنظیمات و ارسال فایل

نرم افزار CURA را از بخش دانلود نرم افزار سایت دانلود کرده و نصب کنید. دقت کنید که در حین فرایند نصب حتما تنظیمات اولیه را مطابق دفترچه راهنما انجام دهید. راهنمای نصب و انجام تنظیمات نرم افزار را می توانید از ( اینجا ) مشاهده کنید.

پس از تکمیل نصب، فایل test 4 را در برنامه CURA باز کرده و پس از انجام تنظیمات پرینت، آن را در کارت حافظه ذخیره کرده و با دستگاه چاپ کنید.

سپس فایل جی کد و تصویر پرینت را از طریق پیام رسان واتساپ در تالار پشتیبانی و یا در صورت نداشتن تالار پشتیبانی به شماره 09910951151 ارسال فرمایید.

گام سوم: پرسشنامه

پاسخنامه موجود در انتهای دفترچه راهنمای دستگاه را تکمیل کرده و تصویر آن را از طریق پیام رسان در تالار پشتیبانی و یا در صورت نداشتن تالار پشتیبانی به شماره 09910951151 ارسال فرمایید.

نکته : برای پر کردن پاسخنامه لازم است حتما همه ویدئوها و فایلهای موجود در پوشه “ویدئوهای آموزشی” را مشاهده کنید.

گام نهایی : به خانواده کی تک خوش آمدید 

🙂

اگر در انجام هر کدام از مراحل فوق دچار مشکلی شدید مسئله را در گروه پشتیبانی خود مطرح کنید و یا با واحد امور مشتریان کیتک تماس بگیرید. 

توجه کنید که اگر چه کار با دستگاه های پرینتر سه بعدی خیلی پیچیده نیست اما با این وجود عدم رعایت بعضی از نکات اساسی به دستگاه آسیب می رساند، لذا در ابتدای کار حتما برای انجام هر تغییری در دستگاه مثل تعویض نازل با تیم پشتیبانی کی تک تماس بگیرید و با هماهنگی و مشاوره کارشناسان شرکت اقدام بفرمایید. لازم به ذکر است که برخی از اجزای اکسترودر مانند بلوک آلومینیومی، پیچ تفلن دار، نازل، سنسور دما و هیتر از اجزای مصرفی بوده و شامل گارانتی نمی باشند. همچنین در هنگام باز کردن و بستن اجزای اکسترودر حتما با توجه به فیلم آموزشی موجود در کارت حافظه اقدام بفرمایید و اگر در حین این کار با مشکلی مواجه شدید از کارشناسان کیتک کمک بگیرید.

مساله دیگری که باید به آن توجه کنید این است که کیفیت پرینت تا حد بسیار زیادی به تنظیمات نرم افزاری وابسته است، پس مراحل آموزش و راه اندازی را خیلی دقیق انجام دهید و فایل های ارائه شده به همراه دستگاه را به خوبی مطالعه کنید و اگر در موردی نیاز به مشورت داشتید بلافاصله از طریق تالار پشتیبانی طلایی با کارشناسان کی تک مطرح کنید. مطمئن باشید کارشناسان کیتک با کمال میل و با حوصله و دقت فراوان برای حل مشکل شما اقدام می کنند. همچنین می توانید پرسش ها و پاسخ های متنوع و بسیار مفیدی را در بخش انجمن سایت مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که کار با دستگاه پرینتر سه بعدی بسیار متنوع و گسترده است و برای حرفه ای شدن به حوصله و تمرین نیاز دارید، پس در کار با دستگاه عجول نباشید و هر روز آماده یادگیری یک نکته جدید باشید.

و در پایان

از اینکه ما را انتخاب کردید متشکریم، از پرینتر خود لذت ببرید!